Förra årets tur till Figeholm och Dragskär kändes som en riktig fullträff därför kör jag den i repris. Vi styr alltså norrut mot Dragskär och Figeholms skärgård en bit ovanför Oskarshamn.
Turen kommer att gå en bit ovanför Oskarshamn och då Dragskär och norrut mot Figeholm. Detta område bör ha en alldeles underbar skärgård med många härliga klippöar blandat med skogsholmar.
I år tänkte jag prova på ett nytt ställe för Midsommarpaddlingen. Den här gången blir det en bit ovanför Oskarshamn och då Dragskär och norrut mot Figeholm. Detta område bör ha en alldeles underbar skärgård med många härliga klippöar blandat med skogsholmar.